Hoe personaliseer ik mijn tickets?

De Dienst Voetbalveiligheid heeft recent controles aangekondigd op de identiteit van supporters die het stadion willen betreden. Concreet moet elke supporter die het stadion betreedt, beschikken over een geldig toegangsbewijs dat overeenkomt met zijn of haar identiteitskaart. Ook uw business-tickets moeten daarom vooraf gepersonaliseerd worden.

De naam op het ticket of business-abonnement moet overeenkomen met de naam van de persoon die het stadion betreedt. Daarnaast is het verplicht om een geldig identiteitsbewijs bij te hebben. 

Hoe personaliseer ik mijn tickets?

1. Ga naar het VIP-portaal (vip.clubbrugge.be) en log in met uw account.

    • Heeft u nog geen account? Klik op “Registreer” om er een aan te maken.

2. Selecteer de wedstrijd waarvoor u de tickets wil downloaden

3. Uw zitplaatsen verschijnen nu in beeld. Tickets die nog niet gepersonaliseerd zijn, hebben de naam “geen gast”.

4. Klik op het potloodicoon en vervolgens op “Selecteer gast” om de gegevens voor die plaats in te vullen. Herhaal dit voor alle zitplaatsen.

5. Na personalisatie kunt u:

    • Uw tickets downloaden via de knop “Download tickets” bovenaan.
    • De tickets direct per e-mail verzenden naar uw gasten via de knop “Verzend naar gasten”

Heeft u nog vragen, contacteer ons via business@clubbrugge.be

Was dit artikel nuttig?

0% vond dit nuttig