Hoe download ik mijn tickets?
Uw VIP-portaal
Het downloaden van uw tickets voor uw seats en parking doet u als businessklant steeds via https://vip.clubbrugge.be en dit ten vroegste vanaf 10 dagen voor de wedstrijd.
Inloggen of registreren
Heeft u al een account met uw zakelijk e-mailadres bij Club Brugge? Dan kunt u eenvoudig inloggen.
Voor de eerste keer lid van Club Business of nog geen account met uw zakelijk e-mailadres? Dan moet u zich eerst registreren. Klik daarvoor op 'Registreren' en vul alle informatie in, inclusief uw zakelijk e-mailadres. U ontvangt een e-mail om uw account te bevestigen.
Eenmaal u geregistreerd bent en uw account heeft bevestigd, kunt u inloggen. Vul uw e-mail en wachtwoord in en klik op aanmelden.
Homepagina
Eenmaal ingelogd krijgt u een overzicht van alle komende wedstrijden. Om de tickets van een specifieke wedstrijd te downloaden of te verzenden naar een genodigde klikt u op 'Mijn Tickets'.
Registratie gasten
U bevindt zich nu op de detailpagina van de geselecteerde wedstrijd. U vindt er een overzicht van al uw tickets, uw catering en uw parking. Om uw tickets te kunnen downloaden moet u eerst en vooral uw gasten registreren. Selecteer één of meerdere tickets waarvoor u een gast wilt instellen en klik op het potlood of op 'Gast instellen'.
Gasten toevoegen
Kies nu een bestaande gast uit het dropdown-menu of voeg een nieuwe gast toe via de knop 'Nieuwe gast toevoegen'. Nieuwe gast toevoegen? Vul dan alle gegevens in en klik op 'Opslaan'.
Bevestig nu de keuze van uw gast en klik op 'Opslaan'. Uw gast wordt nu toegevoegd aan uw ticket.
Tickets downloaden
Gasten toegevoegd? Dan kunt u nu uw tickets downloaden. Selecteer de tickets die u wenst of kies voor 'Selecteer alles' en klik vervolgens op 'Download tickets', 'Verzend naar één contact' of 'Verzend naar gasten' om uw tickets te downloaden of via e-mail te versturen naar uw gasten.
Heeft u vragen over het downloaden van uw tickets? Neem dan gerust contact op met business@clubbrugge.be.