Hoe download ik mijn tickets?
TICKETS DOWNLOADEN
Het downloaden van uw tickets voor uw seat en parking doet u als businessklant steeds via https://vip.clubbrugge.be.
INLOGGEN OF REGISTREREN
Heeft u al een account met uw zakelijk e-mailadres bij Club Brugge? Dan kunt u eenvoudig inloggen.
Voor de eerste keer lid van Club Business of nog geen account met uw zakelijk e-mailadres? Dan moet u zich eerst registreren. Klik daarvoor echts op 'Registreren' en vul alle informatie in, inclusief uw zakelijk e-mailadres. U ontvangt een e-mail om uw account te bevestigen.
Eenmaal u geregistreerd bent en uw account heeft bevestigd, kunt u inloggen. Vul uw e-mail en wachtwoord in en klik op aanmelden.
HOMEPAGINA
Eens ingelogd krijgt u een overzicht van alle komende wedstrijden. Om de tickets van een specifieke wedstrijd te downloaden of te verzenden naar een genodigde klikt u op 'MIjn Tickets'.
REGISTREREN EN DOWNLOADEN
Als gevolg van de geldende covid-maatregelen bent u momenteel verplicht om de gegevens van uw gasten te registreren voordat u uw tickets kunt downloaden. Vul dus eerst de voornaam, de achternaam, het bedrijf, het e-mailadres en het telefoonnummer van uw gasten in.
Om uw tickets te downloaden selecteert u eerst de gewenste tickets. Indien u alle tickets wenst te downloaden klikt u op 'Selecteer alles'.
Eens de gewenste tickets geselecteerd zijn, klikt u op 'Download Tickets'. Een downloadkader verschijnt.
VERZENDEN
Na het registreren van uw gasten kunt u tickets rechtstreeks naar hen versturen. Dit doet u door het ticket te selecteren dat u wenst te verzenden. Vervolgens klikt u op 'Verzend naar gasten'.
U kunt ook alle tickets naar één contactpersoon sturen. Selecteer hiervoor de gewenste tickets en klik vervolgens op 'Verzend naar één contact'.